Valpsug.

Marshy fick en stor kull med Aussiekullens Beatrix nu under hösten. De är nu leveransklara men några saknar hem. En av dem har stulit mitt hjärta litegrann, precis som W Phantom Lord gjorde i den första kullen. Valpsuget blir helt enormt!

Varför de blir favoriter är svårt att förklara, de bara blir! Dels kan jag så tydligt se Marshys arv i dem, men även beskrivningarna av dem låter som precis sånna hundar som jag vill ha. De är de lite lugna i kullen. Kovo (Valpen i den senaste kullen) följer efter Helene när hon går omkring. Han är med ut i trädgården och till stallet och är bara cool. Snacka om pappas pojke på så många plan!

Så det är jobbigt att inte kunna öppna vår familj för en liten Kovo. En så snäll, söt och charmig liten kille, när han verkar vara en sån hund jag vill ha.

Det kommer fler chanser, ja, men just nu är det surt som sjutton eftersom ingen har tingat honom (även hans bror Triton och eventuellt syster Shenzi är kvar, vilket ändå är bra jobbat med en kull på elva valpar). Kovo kommer bli en stjärna, det är jag säker på!

/C